onsdag 16 oktober 2013

De gapar tomt

Idag stod det tröskelpass på mitt schema, men pga ett antal orsaker så blev det en vilodag istället. Och det kan man ju tycka vad man vill om, men jag känner ändå att det var ganska skönt.

Fincykeln är ju som tidigare nämnt inne på lite service, och den hann inte bli klar tills idag som jag hade hoppas.

Detta är det som kan återfinnas i mitt cykelrum för tillfället, ingen cykel, bara hjul


Alternativet var att dra ut på racern å plöja intervaller istället, men vädret och det faktum att tjejen kom hem tidigare än planerat bidrog inte direkt till att lusten för att cykla i halvdassigt å småregnigt väder infann sig.
Nu blir det en helkväll med tjejen och god mat istället för att plåga benen i mörker, regn och kyla. Det får jag göra imorgon istället.

;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar